För i h.....

Sitter och skriver ett "prov" om CVK och blir riktigt frustrerad. Hittar liksom inte svaren. Lägg sen till att jag är trött...

Amelia storshoppade idag. Hon köpte både byxor, t-shirt och tjocktröja! Allt med Angry Birds. Kassörskan frågade om hon tyckte om Angry Birds :P

Jag och Daniel köpte en grej, ganska dyr bör tilläggas, idag som måste monteras ihop och inte passar delarna.. Daniel svär och jag vill bara grina. Jättekul! Vi har antagligen förstört en gänga eller vad det nu var. Skruvar och andra termer inom mekanik är inte min grej direkt. Enligt Daniel behövdes en någonting som skulle fixa både skruv och gängor.. typ.

Nu ska jag sova! Hej då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0