Dålig update

Har varit helt sämst på att skriva på sista tiden.. fy på mig! =P
Har varit mycket hemma, har haft en liten dam med närmre 40 graders feber i sen i måndags så har inte haft så mycket tid över. Det jag har fått höra typ jämt har varit "Mamma komma!" Även när hon har suttit i mitt knä har hon sagt så =P Men nu verkar det som att febern är borta och jag hoppas den håller sig borta! Och sen hoppas jag verkligen att den inte kommer till mig! =S

Och Daniel har fått svinkoppar, men ingen aning om var ifrån de har kommit. Som tur är så är de nästan helt borta nu =) Inte är de trevliga iaf..

Men allt är bra med mig och familjen =) Blir nog lite magert med inlägg här, har liksom inte så mycket på gång just nu så då har jag ju inget att skriva om =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0