Trötter

Idag är jag skapligt trött! Amelia har vaknat av magont och läskiga drömmar. Eller ja, det är ju svårt att veta exakt, men hon tog sig på magen och sa ont så jag tror att hon hade ont i magen. Fick gå upp och sätta mig i soffan med henne för hon var helt hysterisk ett tag, min stackars plutt! Hon somnade vid tolv i soffan, men vaknade strax därefter i panik igen så det var bara att upp henne och försöka lugna henne. Till slut somna hon och jag själv somnade runt halv tre.
Nu var det ju meningen att vi skulle åka i väg till maxi och en massa andra affärer, men det slutar nog med att jag och Amelia stannar hemma så får D åka själv. Blir nog katastrof annars, allt jag har gjort hela morgonen har tydligen varit fel så då är det lika bra att stanna hemma. Har inte så stor lust att få en utskällning för att jag stängde dörren fel eller att jag råkade titta åt fel håll i affären. Han har väl vaknat på fel sida helt enkelt ;)
Dock känner jag mig lite stressad eftersom att jag skulle lämna tillbaka en sak och det har man ju inte hur lång tid som helst på sig att göra, men det får jag väl lösa på något annat sät =)

Helt plötsligt har jag inte brottom länger, hur skönt som helst att slippa lite stress. Blir nog så att jag och Amelia tar bussen ut till boländerna senare och fixar det som måste fixas där och kanske om jag orkar att vi tar bussen till maxi för att köpa blöjorna som inte blir köpta nu. Eller ska man gå till boländerna kanske?

Det blir en heldag för oss alltså =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0