Snöväder

Idag snöar det för fullt och jag är väl inte sådär jätteglad för det, men det finns värre saker att klaga över =) Fast jag tycker att det är bättre om det snöar på natten när jag sover =P
Vi måste gå och handla, Amelia och jag, och vagnen kommer bli en rullande snögubbe! Våran vagn gick ju sönder, däcket hoppade av och när D skulle ta loss hjulet för at titta på det så råkade han ha sönder haken som håller det på plats så vagnen fick åka på service hos pappa. Hoppas det går att laga den. Just nu har vi mammas gamla Emmaljunga -95 till låns och den fungerar ju alldeles utmärkt =)

Jag hade ju tänkt ha en 25 års fest eller något liknande, men det verkar inte bli av tyvärr =( Jag förstår inte att så fort jag ska göra något så blir det enligt vissa (egentligen bara en person) bara problem och allt är negativt. Tråkigt, men jag kan ju inte bara tänka på mig själv längre. Hoppas jag kan få till någon form av kalas, älskar ju att fylla år och bli firad =D

Nej, nu är det dags för lunch så nu har jag inte tid att sitta här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0