Hur gick det på zumban?

Hur gick mitt zumba-pass idag då? Jo, det gick väl sådär. Känns att man inte har tränat på bra länge! Fast det som var tråkigast var att allt var nytt. Det var bara nya steg och nya låtar och det är ju lite tråkigt eftersom att jag gillade de gamla väldigt mycket =( Och de gamla kändes som att man fick mer träning av. Kändes inte så dansigt, mer som aerobics faktiskt och då kan man ju lika bra gå på det, där kanske det är bättre musik.
Jag tror jag ger det en chans till, kan ju vara så att det kändes tråkigt eftersom att man inte kände igen något av det. Är det tråkigt nästa vecka också så provar jag dans aerobics ist. Det kanske är roligare =)

Nu blir det sängen för jag är supertrött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0