Gårdagens äventyr!

I går var jag och Amelia ute på äventyr! Vi tog bussen till boländerna för att lämna tillbaka en väska på Elgiganten som jag inte var nöjd med och när vi ändå var där så passade vi på att äta lite på Ikea, det är ju faktiskt otroligt bra pris där ;) Vi åt varsin pizzabit och delade på en läsk. Amelia fick en glass och jag tog en kaffe och en bulle =) Vi hade ju kunnat gå ut dit, men jag var inte så pigg på det med tanke på hur isigt det är ute. Vi passade även på att gå till Barnens Hus och kika på alla roliga leksaker och sen tog vi en sväng in på Rusta innan vi tog bussen tillbaka till stan. Där gick vi runt och titta lite medan vi väntade på att D skulle sluta jobba. Jag passade på att köpa en ny väska eftersom den andra inte uppfyllde mina krav =P Fast den nya var lite stor märkte jag när jag kom hem, men jag blir nog aldrig nöjd. Huvudsaken är ju att kameran är skyddad och det är den ju nu. Så nu kan jag gå ut och fota hur mycket jag vill!! =D
När D slutade tog vi bussen hem och jag började fixa middag. Kyckling och ris stod på menyn och det luktade himelskt gott! Smakade bra också =)

Nu är det dags för sen lunch! Sen ska jag pyssla lite med mina fina pärlor och göra något fint smycke =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0