Färdigt!

Nu tror jag att jag är klar för denna gång med designen =) Känner mig ganska nöjd! Blev en enkel, snygg och fräch design =) För hoppningsvis ska det ge mig lite extra motivation till att blogga!

Har kommit på att jag tycker att det är extremt roligt att hålla på med design så man kanske ska satsa på webbdesign ist för barnmorska!? Fast jag vet inte om det finns något jobb där. Pengamässigt borde det ju vara bra, det flesta jobb innom data är ju ganska välbetalda. Ska nog kolla upp det där =)

Nu är jag så trött att jag funderar på att gå att sova. D är ute och kommer inte hem förrän sent i natt så man kanske ska njuta av att ha sängen för sig själv ett tag? Å andra sidan ska han ju åka i väg till Iran i två veckor så jag hinner nog ta vara på den stora sängen ändå =P
Är fruktansvärt törstig så jag ska dricka något. Sen får vi se vad jag hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0