Farbror doktorn

Det gick kanon hos doktorn! Amelia var jätteduktig! Lite blyg i början, men nyfikenheten tog över ganska snabbt =)
Det var vanliga eksem precis som jag trodde, men det skadar ju inte att kolla upp det. Fick tre olika salvor utskrivna som vi ska smörja med så nu måste jag verkligen skärpa till mig! Är så dålig på att smörja. Har ju själv torr hud och bör smörja in mig dagligen, men jag fuskar med det jättemycket! Förhoppningsvis blir jag bättre på det nu när jag måste smörja in Amelia. När det gäller henne så får det ju mycket högre prioritet =)

Snart dags att laga mat och dagens mat får bli köttfärssås och spagetti. Brukar vara väldigt uppskattat av hela familjen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0