Familjen seg

Idag är en riktigt seg dag. Ingen av oss orkar egentligen göra något. Förutom Amelia då som alltid verkar ha mängder av energi! =) D har legat och läst i sängen sen han vaknade, kanske är han lite bakis iaf? =P
Själv är jag aptrött! Försöker bara vila, men det är inte lätt med en bestämd liten dam som ska koka ris och mata mamma med dockans vällingflaska. Hon har kommit in i en period nu där hon ska vara en bebis. Man ska bära henne och hon kan plötsligt inte gå längre =P Min lilla tokfia!

Usch, egentligen vill jag inte bara ligga här och göra ingenting, men jag blir så deppig av det tråkiga vädret. Regn! Varför? Nu kommer det ju bli isgata igen! =( Men men, jag får gilla läget helt enkelt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0