Efter en lång dag har man gjort sig förtjänt av lite lugn =)

Efter en lååång dag kan jag äntligen slappna av och ta det lugnt! Jag kommer inte ihåg om jag skrev det förut, men vi kom i väg till öppna förskolan till slut. Amelia tycker det är så kul med alla leksakerna som finns där. Hon kanske inte är så intresserad av de andra barnen än, men det bra för henne att träna på att ta hänsyn. Hon har lite svårt att dela med sig så det behöver hon också träna på =)

Nu Amelia sover, D sover och jag behöver bara tänka på mig själv =D Det gillar vi!
Eftersom att middagen blev sen och D var tvungen att gå och lägga sig tidigt så ska jag och Amelia sova på soffan. Det ska bli riktigt mysigt att få sova bredvid Amelia hela natten! =) Även fast hon är som en vilde i sömnen! ;)

Han ju inte med att leka med mina pälor förut så jag ska göra det nu tänkte jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0