Det ska börjas i tid!

Andra dagen som jag vaknar och inte är så jäkla trött att jag knappt kommer upp ur sängen! Det gick faktiskt riktigt bra att gå upp! =D Så får det gärna fortsätta! =)

Jag vet inte varför jag skrev farbror doktorn inlägget om Amelias besök på BVC för det var ju faktiskt en kvinnlig sköterska och inte alls en manlig doktor. Det var ju lite ogenomtänkt av mig ;)
Det har gått bra hittils med insmörjningen, men vi har ju vara hållit på sen i går kväll. Amelia är mer sammarbetsvillig än jag kunnat hoppas. Stort beröm till Amelia! =)
Hon är ganska ivrig på att få äta frukost nu för jag har lovat henne att hon ska få spela tv-spel efter. Det ska börjas i tid! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0