Dags att besöka doktorn

Måndag och ny vecka idag! Vad har denna vecka att bjuda på? Jo, läkarbesök, zumba (förhoppningsvis!), födelsdagskalas och kryssning!! Så helt händelselöst blir det inte =)

Idag ska Amelia till doktorn för att kolla upp eksem/utslag som hon har på armarna. Antagligen är det helt vanliga eksem, men jag ville kolla upp dem för säkerhets skull i fall det skulle vara fråga om allergier. Tyckte det såg lite blåsliknande ut igår, men det kan ju vara jag som inbillade mig. Som mamma har jag blivit lite extra orolig och nojig. Får se vad de säger. Vi ska vara där 14.30 så vi måste gå om en timme. I den här halkan tar den 10 minuter långa promenaden dit säkert dubbelt så lång tid så bäst att gå i tid =)

Nu har jag lite tid över att sitta lite vid datorn medan Amelia leker sina hulliganlekar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0