Ännu mer trött idag!

Amelia tyckte att man skulle vara vaken från 1 till nästan 4, jag är inte riktigt av samma åsikt =P För hon skulle då inte sova! Som tur var låg hon ganska tyst och stilla så jag tror inte att D märkte så mycket av att hon var vaken. Han började knuffa på mig vid 4 och pekade på Amelia och hennes säng så då var det dags att flytta över damen som äntligen hade somnat efter mycket tjat om "lelle" (=välling) och "bupp" (=upp) =)
Och när hon är vaken sådär på nätterna så tror man ju att hon kanske sover lite längre på morgonen, men icke! Kl 7 var det uppstigning! Så i dag är är jag tröttare än trött! Och Amelia kommer antagligen blir supertrött och grinig senare i dag.
Öppna förskolan öppnar ju 9 och jag hade ju planerat att gå dit, men jag vet inte om jag orkar.. och isf måste jag ju duscha först för jag ser ut som en fritös i håret! Då är det ju lite bråttom med tanke på att det öppnar om 20 minuter. Vi får se hur det blir =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0