Vad som helst förutom det här!

Ge mig förkylningar, ge mig feber! Mensvärk går också bra för den vet jag går över ganska snabbt, men låt mig slippa kräk/magsjuka! Finns inget jobbigare än det. Just magen är väldigt jobbigt att ha problem med och jag är ytterst tacksam att det bara kommer upp norr! Det är såklart supertufft ändå, man får ju så ont i magen när man hela tiden spyr och speciellt när man inte har något att spy upp. Känner mig verkligen misshandlad i magen! Fast jag kan ju inte veta helt säkert eftersom jag aldrig har blivit misshandlad i magen.. men ni förstår vad jag menar! ;)
När jag tänker efter så vill jag nog lägga till nästäppa på listan på mest ickeönskade sjukdommar. Det skapar bara en massa katastroffkänslor för mig =S Med nästäppa menar jag då när man är så täppt i näsan att man inte kan andas genom den, alltså båda näsborrarna. Då får jag panik och tänker att om jag blir kidnappad eller nåt (fast vem skulle kidnappa mig liksom!?) och de håller för munnen eller tejpar munnen eller liknande, då dör jag!

Snacka om att ha livlig fantasi va? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0