Mysdag

Blev väckt i morse runt 05.20, inte uppskattat av mig! Amelia ville så gå upp, men då sa jag stopp! Det är ju mitt i natten! Då ville hon byta blöja så okej då, bara att gå upp och byta. Den var ju ganska kissig. Sen gick vi och la oss igen, men då bara måste hon ha välling så det var bara att gå upp igen och fixa det. Då sa jag att hon fick lägga sig och sova närhon ätit upp för jag tänkte minnsan inte gå upp så tidigt =P
Somna gjorde hon kanske inte på direkten, men hon låg still iaf =) somnade om till slut iaf och vaknade vid 9 tiden, mycket bättre! ;)

Nyss låg hon i soffan och jag var helt säker på att hon sov för hon brukar göra ett "snutteljud" då. Hon suger ju på tummen och det låter extra högt när hon sover. Blev lite paff när jag helt plötsligt hör lego som skramlar, vänder mig hastigt om och ser lilla busfröt stå och bygga lego! =P

Vi har varit ute idag och åkt pulka. Inte jag då, men Amelia. Fick muta henne med majskrokar för att få in henne igen! Hade med mig kameran också så jag har fotat för fullt! Det får bli en bildbomb sen när jag har lagt in alla bilder i datorn och laddat upp dem här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0