Matsug

När jag ligger här i sängen och vilar får jag helt plötsligt ett supersug på grytan som mormor bjöd på när hon fyllde år! Den var supergod! Så jag är nog väldigt hungrig egentligen, men jag är faktiskt rädd för att äta. Om det är lika för mig som för Amelia så kommer kräkandet komma igång för fullt i kväll och då gäller det ju att äta det som är minst otrevligt att få upp. Härligt ämne jag skriver om va? =P
Så vad ska jag då äta? Ingen aning...

Och så har jag kommit fram till att jag verkligen avskyr musplattor som finns på bärbara datorer! Helt plötsligt försvinner muspekaren för att man råkat komma åt plattan och så råkar man trycka på något och vips så har hjälp- och supportcenter öppnat sig! Och det är ju otroligt irriterande med tanke på att min dator är segare än segast och mer eller mindre hänger sig när man öppnar ett program. Ogillas!

Märker att jag är ganska lättirriterad när jag är sjuk.. snälla, låt mig bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0