Lilla sjuklingen

Min lilla snutt är sjuk! =( I förrgårnatt började hon spy och höll på i flera timmar. Gjorde ont i mammahjärtat att se henne ha det så kämpigt, hon var ju så slut och ville bara sova. Ringde till sjukvårdsupplysningen för att höra om det var något jag kunde göra för att få henne att sluta spy, men det fanns det ju såklart inte. Troligen hade hon fått vinterkräksjukan =( Mitt lilla hjärtegull! Och så lyckades hon spy ner sin älskade Tiger så hon fick vara utan honom i nästan ett helt dygn! När jag sköljde av honom och kramade ur honom så var vattnet brunt som ran ur honom så tvättningen var välbehövlig =P Den där tigern är med ÖVERALLT!

Så D har hållit sig på långt avstånd från oss sen dess för han ville ju såklart inte bli sjuk nu när han ska åka bort. Han åker ju till Iran idag. Antagligen sitter han på flyget nu, är lite svårt att få ut honom information så jag vet faktiskt inte när planet skulle lyfta. Och jag har ingen aning om vilken tid han kommer hem heller, bara datumet.
Hur som helst så är han borta i två veckor nu och jag är ensam hemma med min lilla sjukling.
Som tur är så spyr hon bara, inget kommer den andra vägen än så länge *peppar peppar*. Allt hon äter kommer upp fast hon har fått behålla en halv macka idag och hon spydde bara en gång i natt så det går ju framåt iaf =)

När hon blir frisk så tänkte jag att hon skulle få åka och leka på leklandet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0