Gränby Centrum!

Idag tog vi en promenad till Gränby Centrum och tittade runt lite där. Såg jättefina tröjor till Amelia med små söta djur på! Något att skriva upp på önskelistan kanske? =)
Efter Gränby C så var det Willys som var målet, men vi stannade på Burger King först. Måste ju fira lite att Amelia ÄNTLIGEN är 100% bra! =D Amelia klagade inte ;)

Nu är vi hemma igen och jag sörjer lite att jag glömde kameran på i går kväll så batteriet tog slut =( Men den är på laddning nu så den är snart redo för fotning igen!
Tänkte fixa lite med fotoalbumet, finns ju massor av bilder som ska in där! Ska göra ett till Amelia och ett till mig själv. Amelia ska få sitt när hon blir stor tänkte jag. 18 års present eller som inflyttningspresent när hon flyttar hemmifrån kanske? Vi får se hur det blir =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0