29/1 Utgång!

Ja, jag var rätt nervös över min första utgång på 3 år! =) Men det gick ju riktigt bra måste jag säga. Blev upphämtad av Sabina, Annica och Linus och fick lyxigt nog skjuts ut till Storvreta =) Där åt vi pizza och drack en massa vin! Spelade ett shotspel också som jag gjorde allt för att slippa shotta! Vet ju med mig att om jag dricker för mycket snabbt så blir det inget bra, då ligger jag och spyr resten av kvällen och det är ju inget trevligt =P
Sen sjöng vi singstar och jag var bäst ;) Haha, de andra var bra de också. Jag hade ju tränat lite hemma så det var därför det gick så bra för mig. Vi sjöng både Disney och ABBA. Mycket roligt!
Sen bar det av ut på äventyr! Missade första bussen vi skulle ta så vi fick sitta i busskuren i en halvtimme ungefär och väl på bussen så somnade Annica. Märktes att både hon och jag inte brukar gå ut så ofta =P
Vårat mål för kvällen var BJ, men vi stannade lite snabbt på Redroom för D sa att han var där. Vi letade överallt utan att hitta honom så jag ringde för att fråga vart han var och då hade han tydligen gått till Bullit. Rolig snubbe som berättar vart han går när han kräver att jag ska redogöra varje steg jag tar! ;)
Vi tittade in lite snabbt på Bullit och sa hej innan vi gick till BJ och dansade häckarna av oss! Innan vi åkte hem så stannade vi självklart på Max! Fast jag orkade inte äta upp mitt. När vi satt där så fick Sabina en pojkrumpa i maten, det uppsakattade hon inte så det slutade med att en vakt kom och tog bort den.
Efter en rolig kväll trots vissa missöden så måste jag säga att jag var ganska nöjd =)

Bilder kommer senare, sitter vid fel dator nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0