Thuns

Igår gjorde vi en liten utflykt till Thuns! Det var jag, Amelia, Adde, Karin, Mamma, Sabina och Evelina. Vi kom iväg vid tre-halv fyra ungefär, men ganska snart var vi tvugna att vända för alla lampor började lysa på instrumentbrädan i mammas bil så vi fick ta våran ist. Så då fick ju jag köra! Hua, det var lite läskigt! Jag är ju fortfarande lite rädd för att köra bil, men det gick ju jättebra. Vi kom ju både dit och hem levande ;)
Jag hittade ett par fina skor och lite annat och Amelia fick några strumpor. De mesta var ju ganska dyrt ändå så det blev inte så mycket.
Amelia blev rätt grinig där inne, hon tröttnade väl rejält på att sitta i en vagn. När vi skulle till bilen så tokkuta hon =)
Sen var det ju bara att äta lite snabbt när vi kom hem och sen väntade sängen! Jag var jättetrött så jag la mig ungefär samtidigt som Amelia =)

Sen hade jag planerat att skriva om dagskryssningen och kosläppet, men datorn är så dum så det får bli en annan gång! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0