Jag är helt enkelt bäst!

Jag fick tid till sjukgymnasten den 7e juni tror jag det var.. vilken koll man har! =P Vet att det var långt fram iaf. Jag har inte heller behövt ta smärtstillande de senaste 24 timmarna! Wiiii!!
Och jag tycker att sommaren är här nu, känns iaf som de här hemma. Tempen visar16,7 ute och inne är det hela 27,1!! Rena bastun! Som tur är så är det ganska svalt i sovrummet. Jag tror att hyresvärden har skyldighet att se till att det är mellan 20 och 24 grader innomhus med undantag när det är extrema förhållanden ute, men jag tror inte att extrema förhållanden innefattar HELA sommaren... måste flytta härifrån snarast möjligt!

Snart ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig och klara en andra natt utan piller! Hejja mig!! =P
Och angående rubriken: Jag hatar att komma på rubriker så jag tog en som var självklar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0