Hos farbror doktorn

Idag har vi åkt buss =D Tyvärr var det inte Daniel som körde, men det gick bra ändå. Vi var framme kvart i elva så jag kunde i lugn och ro anmäla mig i receptionen. Sedan fick vi sitta i väntrum 2 och vänta. Amelia tyckte att det var jääääättetråkigt! Till slut fick vi komma in till en doktor som hette Jerker.
Han kollade så att jag kunde röra armarna utan problem och kollade handlederna. Amelia blev jätteledsen för hon trodde att han försökte göra illa hennes mamma! Så sött! Jag fick lugna henne med jämna mellanrum.
Han visste inte riktigt vad det kunde vara, men det var inte helt omöjligt att det var en nerv som var i kläm. Han tyckte att jag skulle boka tid hos sjukgymnasten så de också skulle kolla och så skulle jag fortsätta med Ipren. Han skulle också skicka remiss till en arbetsterapeft (tror jag det var) för det kunde vara något syndrom som gjorde att nerverna kom i kläm i handleden om man låg konstigt på natten och då skulle de prova ut en skena som jag skulle ha på natten.

Så är läget nu iaf. Får se vad sjukgymnasten säger sen, ska ringa och boka tid antingen i dag eller i morgon. Hoppas de kan fixa det här för jag pallar inte ha sådär ont igen! Men det ska väl fixa sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0