Helgen som varit, fast något sent

Ja, nu sitter jag vid brors dator. Den är lite snällare mot mig =) Datorn hemma är så trög när man skriver, det tar jättelång tid för bokstäverna att komma fram! Är lite ovan vid tangentbordet bara, men man vänjer sig fort =)

Tänkte att jag skulle skriva lite om helgen som varit. Amelia åkte med sin mormor hem i fredags eftersom att vi skulle upp jättetidigt för att åka med bussen på lördagen som skulle ta oss till Kappelskär. Kl 9.00 avgick Rosella. Vi åt både frukost och lunchbuffé och vi såg Mark Levengod (eller hur det stavas)! Eller det kanske bara var någon som var ruskigt lik honom, men vi bestämde oss för att det var han! =P
Maten var god, men jag blev väldigt besviken på den magra taxfreen =( Är ju van med Cinderellas stoooora!!!
Allt som allt så var det en bra dag =) Lite kul att Daniel, fiskaren, är sjösjuk ;)

Sen kom mamma med Amelia när vi kommit hem och så var hon snäll och skjutsade Daniel till pizzerian så vi kunde få pizza. Vi kunde ju inte köra =P

På söndagen var vi iväg på kosläppet. Det var riktigt häftigt! En grej som man måste göra innan man dör typ ;) Det var sjuk med folk! Vi fick köa för att kunna svänga av vägen! Amelia vågade inte gå nära kossorna =P Riktigt mysigt att göra en utflykt med familjen sådär =)
Sen på kvällen så cyklade vi hem till Amelias farmor och fikade. Vi hade köpt en Italaskål som hon fick. Den var grön =)

Så det var det som hände i helgen hos oss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0