Trött

De nattliga äventyren gick bra, vi kom hem jättetrötta och somnade nästan på stört! Sen fick vi sova till 9 nästan! Fast jag var helt slut, hade feber och nästäppa. Tog lite tabletter och sen efter ett tag kändes det lite bättre =) Karin tror att det hjälper om man röker morötter!! =P
Har legat och halvsovit i soffan hela dagen medan Amelia har laggt upp både det ena och det andra på mig. Alla leksaker ska visst ligga på mamma! ;)

Nu ska jag gå och duscha så jag blir lite fräsch innan vi ska åka. Men jag kanske stannar hemma, mår inte så bra. Får väl proppa i mig en massa tabletter så jag orkar. Amelia måste ju få träffa sin faster som varit borta! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0