Sovmorgon!!

Idag fick jag sova nästan en timme längre än vanligt! Det gillas starkt! Amelia har ju börjat vakna vid 6 av någon anledning. Hon sover inte mer på dagen eller lägger sig tidigare så hon behöver väl inte sova de där 2 timmarna hon struntar i. Själv är jag inte något större fan av för tidiga mornar, men i det här fallet har jag ingen talan.
I morse så sov Amelia nästan till 7!! Underbart! Tycker att hon kan fortsätta med det! =P

Tänkte att jag och Amelia ska gå ut och gå lite här på innegården i all snö. Jag tycker snön kan smälta bort nu, men snön håller inte med mig. Amelia kanske tycker det är spännande med snön så man får väl passa på när den är här.
Hon har börjat gå själv. Inte sitta i vagnen inte, det är tråkigt! Tänkte att vi kunde gå förbi bussen så hon kan titta på pappa när han jobbar =)

Nu tittar hon på tv, Playhouse Disney är en riktigt bra barnvakt när man vill få en liten stund framför datorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0