Snooze!!!

Amelia är den perfekta snoozen! ;) Hon har ju börjat vakna så tidigt att jag är inte riktigt vid medvetande när hon vaknar. Då behöver jag bara lägga henne ner och ge henne snuttetiger så ligger hon där och myser i 10-15 minuter och jag får kvickna till lite innan det är dags att stiga upp =) Hon somnar inte om utan ligger där och bara gosar med sin tiger! =D Så otroligt mysigt! Jag har provat att lägga henne bredvid också för vad kan vara mysigare än att ligga bredvid en gosig liten mysunge? Men det funkade inte rikgtig för då ska hon bara pilla på allt som ligger runtomkring, tex min mobil, läppsyl osv =P
Hur som helst så är hon den bästa snoozen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0