Slappardagar

Det har varit riktiga slödagar här de senaste dagarna! Prio ett för mig nu är att bli helt frisk så jag har inte gjort så mycket mer än att ta det lugnt! Har varit riktigt skönt =) Vill inte att det ska bli som sist då jag blev frisk och gick ut och gick en långpromenad dagen efter, för jag tror att det hade något med att jag blev sjuk igen att göra. Den här gången blir det inget ansrängande förrän efter påsk!
Fast igår städade jag faktiskt köket så lite anstränging har jag uttsatt mig för, men det är nog ingen fara. Tänkte att jag ska ta mig till Willys sen och köpa lite grejer till maten ikväll och när jag ändå är ute så tänkte jag att jag kunde gå förbi Gränby och köpa en tröja =) får helt enkelt ta det lugnt och inte gå i rask takt =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0