Shoppat lite idag

Idag blir det födelsdagskalas hos Amelias farmor som fyllde år igår. Daniel jobbade sent igår så vi kunde inte komma då så det blir idag ist. Har varit på Gränby och handlat lite nya fina kläder till Amelia. Var egentligen bara meningen att jag skulle köpa droppar på apoteket och cider till Daniel, men jag tänkte att jag skulle titta lite i affärerna med och så hittade jag en så fin klänning/tunika med Snorkfröken på så jag köpte den. Hittade fina trosor med Mumin på också så hon fick de också =) Själv provade jag en blus, men tyckte inte att den satt fint på mig så jag köpte inget.
Sen gick vi hem och åt lunch. På vägen hem hjälpte vi en äldre dam ner för en backe för hon tyckte att det var så halt. Blev en liten omväg, men det gjorde inget.
Efter maten bar det ut igen. Den här gången till Willys för att handla lite där. Om det inte vore för att cidern vägde så mycket så hade jag tagit allt på en gång, men vagnen hade inte klarat av det. Men jag fick två promenader och det var jätteskönt så jag klagar inte! =)

Nu tycker jag att det luktar väldigt illa här så det är nog någon som har bajsat. Blöjbyte nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0