Promenad på våffeldagen!

Jag var ute och gick med Amelia i vagnen i 3 timmar! Snacka om att ha värk i fötterna! =P Och ryggen värker efter att ha dragit på vagnen, men förhoppningsvis så blir man lite fit av att vara ute och gå ;)
Hade hoppats på att få se den där sjukt heta busschaffisen, men vi missade honom =( Passade på att springa in på Willys och köpa bröd när jag ändå gick förbi så nu har vi frukost i morgon =)
Jag känner mig riktigt duktig så jag tycker jag är värd att få ligga i soffan i kväll och titta på tv! =P

Idag är det våffeldagen! Så jag tänkte att jag skulle gå och fixa det nu. Har köpt hem pulver så jag fuskar lite. Ibland får man faktiskt vara lite lat! ;) Det blir sylt och grädde till, tur att man tagit en sån lång promenad innan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0