Nattliga äventyr

I lördags innan melodifestivalen så bestämde sig Karin, Emma, Lina, Sabina och jag att vi skulle smika oss. Det blev fjortissmink för Emma, Lina och Karin och de blev såå fina =P Jag fick riktigt fina bilder på det, men de ligger fortfarande på kameran så jag kan inte lägga upp någon nu. Får bli ett senare projekt! Jag orkade bara ta på lite skugga och gloss, så lat var jag! Sen lekte vi fjortis och tog massa fjortiskort. Ni vet när de har handen som ett liggande L och plutar med munnen och kisar med ögonen? Fast vi gjorde det lite överdriviet, alltid kul att driva med fjortisar! ;)
Sen var det ju melodifestivalen och vi hade gjort fina plakat. Vi hade även plakat på de som vi inte gillade. Som Ola tex, där stod det SpOla X) Sen hade vi Pilla i Grenen och Eric Spaade med "Fakeboy". Lina kom på "Failboy" också!
När det var Darin tycket Lina att jag skulle vara en riktig fjortis så jag satt och låtsasgrät och sträckte fram handen mot tvn! Riktigt fint kort! =P

Efter melodifestivalen skulle vi gå ut och gå. Det var jag, Emma, Karin och Lina. Vid skolan kom en otäck bil och den stannade till när den fick syn på oss (han var sägert en full pedofil! XD) så vi sprang iväg och gjömde oss och för att undvika vägen så skulle vi gå över en snötäckt gräsmatta. Lyckat! Vi sjönk ner vid varje steg ända ner till knäna! Jag skrattade så mycket att jag nästan kissade på mig, jag blev tvungen att sätta mig ner i snön för att lugna ner mig. Fick krypa sista biten för att undvika att åka genom snön och sen hade jag fullt med snö i skorna och på byxorna. Jäkla tur att vi hade kul, annars hade det inte varit värt det! ;)

Sen gick vi hem och sov och jäklar vad bra man sov.. förutom att den lilla hulliganen bredvid som inte kunde ligga still väckte mig X antal gånger =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0