Kärlek

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Att ett litet barn kan få mig att känna så stark kärlek, det är så obegripligt.
Att bara finnas till så får hon mitt hjärta att värka av kärlek.
Jag tittar på henne när hon står vid stereon och dansar till musiken och känner hur tårar bildas i ögonen,
hur kan hon vara så otroligt söt?
När hon kämpar med filten som fastnat lite i soffan och hon blir riktigt arg för att det inte går som hon vill,
då värmer det till i hjärtat av kärlek.
Vad hon än gör så finns det där i mitt hjärta, all kärlek.
När hon trycker på knappen så datorn stänger av sig mitt i det jag håller på med,
det skulle få mig att flyga i taket om någon annan gjorde det,
men ilskan och frustrationen rinner av mig efter 3 sekunder när jag ser i hennes ögon.
Det går inte att vara arg särskillt länge på någon man älskar så villkorstlöst,
någon som är så söt.
När hon kommer fram och lägger huvudet mot mig,
kommer och sätter sig i mitt knä,
eller kommer till mig för att ge mig en puss,
då smälter jag på 1 sekund och vill bara krama henne och aldrig släppa taget.
För detta barn skulle jag gå på eld om det behövdes.
Hon är det det bästa, det underbaraste och det värdefullaste jag har.
Amelia, att älska dig ger mitt liv så mycket mening!
Du är mitt allt och aldrig ska jag sluta älska dig!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0