Jobbigt värre

Har dragit på mig en misstänkt influensa så jag är helt slut! Helt utmattad, hela kroppen värker! Nästäppa, huvudvärk, halsont och hosta. Inget roligt alls. Amelia är också sjuk.. igen =( Bilen är trasig, vi har vattenläcka i taket, lyckats blivit sjuka... ska det inte räcka där?? Nej då, självklart ska vi få löss också! Så med feber och en gnällig dotter fick jag "sanera" lägenheten och avlusa mig och Amelia. Kan säga att det är det värsta jag har gjort! Avlusa en 1,5 åring! Hon skrek och grät och kämpade emot något fruktansvärt! Gjorde så otroligt ont i mig att behöva hålla fast henne och kamma igenom hennes underbara hår =( Ha i det där medlet och hålla fast henne medan det verkade och sedan skölja håret om hon verkligen avskyr. Tuff dag för Amelia =(

Idag har jag varit helt slut... legat i soffan hela dagen och inte orkat göra något alls. Tur att Amelia också är sjuk, eller ja, tur är väl lite fel ord... Hon är lugn nu iaf så det underlättar för mig.

Nej, nu ska jag ta lite glass för min onda hals och lägga mig i soffan och bara vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0