Jag behöver ett par gummistövlar!

I torsdags blev jag överraskad med mat när Daniel kom hem. Gissa vad det blev? Sushi!! Mycket gott och mycket uppskattat!! Jag hade tänkt gå och handla och passa på att möta honom vid bussen, men då fick jag ju följa med upp ist och äta god mat =) Gick och handlade efter det ist. Hämtade även ut mitt paket från CDON, ÄNTLIGEN!! En månad senare sådär... Blev alldeles blöt om fötterna för det är ju vatten överallt! Måste skaffa gummistövlar! Vill ha några med fint mönster. Måste skrivas upp på att-köpa-listan. Amelia behöver också gummistövlar. Och vanliga skor, tror inte att hon kan klämma in fötterna i förra årets skor =P Och när jag ändå är i farten kan jag ju passa på att fixa sandaler åt henne =)

Igår gick jag till frisören. Så skönt att äntligen få en frisyr och inte längre behöva stå ut med den ojämna aktklippningen som jag var tvungen att göra när vi fick löss. Och jag måste säga att det är skönt med kort hår! Det är jättefint med långt hår och jag hade ju planerat att spara ut det, men det här känns bra ändå!

Snart kommer mamma, pappa och Sabina hit och hälsar på. Trevlig med sällskap! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0