Gör mig frisk!

Jag är så slut.. orkar inte med någonting och det irriterar i halsen och jag gör allt för att inte börja hosta.. då kommer det bara upp en massa slem. Amelia har gjort så hela dagen =( hostat, hosta och hostat tills det kommer upp ett tjockt slem och slemlösande hostmedicin hjäper inte så det är väl inte slemhosta vi har..
Halsen gör inte så ont längre iaf, något positivt. Men näsan är så täppt och det gör ont i mun och näsa när man andas.. känns liksom frätande på något sätt.
Snälla, gör mig frisk så jag orkar med att vara en bra mamma! Känner mig ganska usel nu när jag inte orkar leka med Amelia =(

Sen vill jag ha bort de här äckliga lössen, hur länge ska de bita sig fast i psyket? Hittade en ny i Amelias hår, undrar om vi hade i tillräcklig med medel när vi avlusade henne? Så svårt när hon inte vill sitta still. Och alla ägg sitter som berget i hennes hår.. medlet skulle ju göra att de lossnade lätt? Får göra en ny behandling, man kund ju göra det efter 5 dagar stod det i bruksanvisningen. Stackar ängel, varför skulle du få löss? Kunde jag så skulle jag ta alla för dig!

Har så svårt att äta.. maten växer i munnen. Amelia äter inte bra hon heller, men där är nog trots den största orsaken. Det får bli biffar ikväll igen, orkar inte laga till något nytt.

Tänker på Daniel som råkade ut för något obehagligt på jobbet idag.. kan inte ha varit kul för dig =(

Glass skulle vara gott nu.. men jag vet inte om jag orkar ta fram?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0