"Barnledig" med nästäppa

Amelia sover hos mormor och morfar så jag är "barnledig"! Mamma tyckte att jag behövde få sova och ta det lugnt nu när jag har blivit så förkyld igen så hon erbjöd sig att ta Amelia med sig hem igår och det har varit skönt att kunna ta det lugnt. Hoppas förkylningen går över fort! Är så otroligt täppt i näsan så inte ens nässpray fungerar! Blir så täppt att att jag inte ens kan dra in snoret när det rinner! :S Hoppas hoppas hoppas denna nästäppa ger med sig snart för den är så otroligt jobbig!

Skulle bli skönt med sovmorogn tänkte jag, men blev inte riktigt så. Daniel skulle upp vid tjogo över tre eftersom att han skulle jobba så jag tänkte att jag kunde följa med upp för att äta frukost med honom och sen gå och sova igen, men då var jag så pigg och täppt i näsan att jag inte kunde somna efter det så jag satt mig framför datorn och spelade lite. Nu tänkte jag att jag ska försöka sova någon timme så jag orkar vara vaken till i kväll. Och Amelia kommer ju hem idag så då måste jag ju var pigg =)
Hoppas jag kan sova nu bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0