Massa svammel från oss

Jag hade tänkt skriva i fredags, men orkade inte! Sen skulle jag skriva i lördags, men orkade inte då heller. Skulle ha skrivit igår, men orkade inte! Måste vara värmen! ;)

I torsdags var det säsongavslutning på Ghost Whisperer och det var sådär. Lite mesigt liksom. Trodde det skulle bli värsta uppgörelsen eftersom att det var sista avsnittet någonsin, men där blev jag besviken! Hade hoppats lite på att få en glimt av framtiden, men inte det heller. Så det var inte det bästa slutet tycker jag.

I fredags fick vi paket! =D Hade beställt grejer från cdon i början av veckan och de behagade att dyka upp på fredagen. Tycker cdon blivit väldigt dåliga på sista tiden. Bara förseningar och trassel! Men har man inte bråttom med grejerna så spelar det inte så stor roll. Kanske ska testa någon annan sida nästa gång. Hade iaf beställt lite filmer och ett tv-spel. Törs inte berätta vilket, vill inte avslöja hur stor nörd jag egentligen är ;)

I lördags hade vi lite 3 årsfirande här. Jag åkte ut med Amelia till mamma och pappa och badade i poolen. Tror att solen är emot mig för varje gång jag åker dit för att bada så blir det molnigt! När jag är hemma och bara längtar till poolen så är det klarblå himmel. Badade lite där och sen var det dags att åka hem. Pussade och kramade på Amelia extra mycket, måste alltid göra det när hon sover borta. Är en stor mes då ;) 
Åkte hem för att göra mig vacker. Med vacker menar jag ta en dusch, klä sig i något finare kläder och på med lite mascara typ =P Det är så varmt ute nu att om man har på en massa smink så smälter det och rinner bort. Nästan så =P
Sen åkte vi iväg till JAVA för att äta mat. Ett säkert kort tänkte vi, men lite besvikna blev vi. Kocken som stekte maten blandade ihop allt så man fick en massa saker som man inte tagit eller så saknades det saker. Och sushin var varm! Inte så gott. Sen tog vi vattenmelon som sakade enbart vatten. Ingen smak där inte.. äkta vattenmelon! ;) 
Efter maten åkte vi hem och tittade på film och delade på en flaska vin. Riktigt mysigt!

Söndag, tog bussen ut till Järlåsa och hämtade min älskade skrutt! Passade på att bada lite i poolen igen. Amelia badade med oss i stora poolen. Hon måste ha tyckt att det var kallt för hon skakade tänder, men vägrade att gå upp! Min lilla toka! =)
Mamma skjutsade oss hem och sen var det bara att gå och lägga sig. Amelia somna direkt! Jobbigt att bada!

Så idag då =) Idag har det varit ganska slappt. Ibland behöver man sånna dagar också. Tog en promenad till Gränby och åt glass. Handlade lite på Kvantum också. Massa frukt! Mums! =) Resten av kvällen blir slapp den också. Amelia ska snart sova och då får jag massa egentid! Daniel började jobba idag efter 5 veckors semester. Han hade nog lite ångest över det... eller mycket ångest! Han var rädd att han hade glömt hur man körde buss, men jag pratade med honom nyss och han sa att det gick bra. Visste jag väl att det skulle göra! =)
Nu ska jag ägna min underbara lilla skrutt lite tid innan hon ska sova. Hon har lite problem med dockvagnen, är ju lite svårt att köra över möblerna =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0