Torsdag

Idag var vi och hämtade Rebecka och Virpi på arlanda. De hade varit på semester i Kroatien och de var väldigt bruna! Jag erkänner! Jag är lite sotis.. eller MYCKET sotis! =P Önskar att jag också kunde få en fin solbränna, men då måste man vara ute i solen i bikini vilket jag inte är. Men när mamma ooch pappa åker iväg på semester så tänkte jag låna huset. Där törs jag gå runt i bikini utan att skrämma slag på folk ;)
Plus att de har en pool som man kan svalka sig i!

Måste säga att det känns skönt att blogga igen, även om det är om helt meninglösa grejer. Rätt sjukt att jag inte kunde/fick förut. Vem har rätt att hindra mig egentligen!? Har aldrig hängt ut någon eller på något vis varit taskig så varför fick jag inte skriva? Jo, för att folk tar åt sig av saker de inte har att göra med. Hur som helst så skriver jag igen. Feels good! =D

Nu ska jag snart gå till sängs med min kanonbok: En förtjusande man! av Marian Keyes. Älskar hennes böcker! Riktig roliga och ruskigt fängslande!


Kommentarer
Postat av: Din hemliga älskare ;)

OMG!!!

Flippar runt som en gris DU ÄR ÄNTLIGEN FRI!!! =D

2010-07-01 @ 22:29:09
Postat av: Annika

Vet inte varför eller vem som sagt att du inte får skriva. Men de inlägg jag läst har ju knappast varit några elaka inlägg eller som du säger kränkande. Härligt för dej att du får/kan skriva igen.

2010-07-05 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0