Nu börjar det bli FÖR varmt ;)

Igår var det nog alldeles för varmt ute! Det tyckte iaf min mobil. Den låg på micron i köket och när jag skulle hämta den så fick den nog av all värme. Den tog sats och hoppade ner från micron och gjorde ett jätteplask i vattenkannan som stod nedanför! Jag försökte förjäves att stoppa den, men den ville helt enkelt bada. Jag fiskade upp den så fort som möjligt i hopp om att rädda den. Vid första inspektion så verkade det som att den var helt oskadd, men efter ett tag märker jag att vissa knappar inte funkar. Till slut så inser jag att det är dags att stänga av för det går inte att göra något med den. Väntar ett tag för att försöka få igång den, men den visar inga livstecken. Jag börjar bli mer och mer nedstämd. Hur ska jag överleva utan min mobil!?
Plockar isär den för att den ska torka över natten och letar fram allt hopp som finns. Sov en mycket orolig sömn i natt. Vaknade och somnade, vaknade och somnade. Sen kom morgonen. Sanningens ögonblick! Dags att montera ihop min älskade mobil! Sen var det bara att trycka på knappen. Nu var det avgörande ögonblicket här!
Och den...... STARTADE! Och den verkar fungera precis som den ska! =D

Så det slutade lyckligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0