O'boy

Imorse när jag drack O'boy så började tankarna flyga iväg.. förr i tiden när jag drack O'boy så kunde jag inte ha i så mycket pulver för det blir för starkt. Imorse var jag tvungen att ha i jättemycket för att det över huvud taget skulle smaka något..
Kan det vara så att O'boy tappar smaken när det blir gammalt?? Jag har ingen aning om hur länge burken med O'boy har stått i skåpet (minst nåt år iaf =P ) så det kan ju mycket väl vara så att det gått ut ur datum, men kan pulver verkligen göra det?? Vad händer då? Kanske är det så att pulver som blivit gammalt faktiskt tappar smaken...

Sen hade jag en annan fundering igår kväll när jag skulle sova, men den kommer jag inte på nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0