24 fyllda år...

Ja, så då fyllde man alltså 24 igår då.. börjar bli gammal ju! ;)
Blev väl inte direkt något firande igår, Daniel sa inte ens grattis =(
Men det var ju storkalas i söndags då hela min släkt var här och firade både mig och Daniel =) 18 st var vi i vår lilla två!! Men det gick jättebra och jag är helnöjd med wii-spelet vi fick! Daniel har inte testat det än, men jag tänkte se till att han gör det ikväll. Och jag kan ju säga att man får grym träningsvärk av att spela det!

Det är ju så satans kallt ute! - 18 var det imorse och inte har det blivt så mycket varmare nu heller. Amelia frös nog om näsan när vi var till Willys och handlade förut. Nu sover hon och när hon vaknar så ska vi till ICA för att köpa köttfärs. Den är mycket bättre där än på Willys. Får se om hon blir lika less på att vara ute i kylan då som när vi gick till Willys :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0