Ogräs

Ja, det växer överallt! Jag kan ju rensa bort mitt eget, men det finns ju fortfarande kvar på andra ställen. På en del ställen gör det ju inget, tex mitt i skogen där ingen ser. Men sen finns det ju ställen där det kanske inte borde finnas, tex precis utanför gården. Det är ju inte så snyggt att ha där och brännesslor är ju inte roliga då de bränns. Tycker inte att jag borde rensa andras ogräs, men jag tycker att de borde ta tag i det själv. Lite maskrosor är kanske helt harmlösa, men som sagt, nesslor är inte så roliga. Inte tistlar för den delen heller.
Ja, världen är långt ifrån ren och fin. Önskar att andra kunde ta sig tid att rensa bort sitt eget ogräs ;)

Helt meningslöst inlägg utan något vettigt innehåll för vem bryr sig om lite ogräs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0