Mys!

I torsdags var det pappas födelsedag, GRATTIS PAPPA! =D
Vi firade på Eckeröl injen. Köpte "billig" alkohol ;) Jag valde att ta med mig lite likörer hem och en flaska Mojito. Kan ju säga att den smakade urk! Smakade lite lakrits på något sätt med en blandning av lime. Kanske lite godare om man har i lite mer citron eller lime, kanske får bort den där lakritssmaken för den passade verkligen inte in!

Igår hade Daniel sitt senaste pass någonsin som bussförare! Han jobbade från 17-tiden till 01! Han sa att det hade gått bra och det var ju bra =) Fast han är ju van att gå i säng tidigt och gå upp tidigt så han var jättetrött på kvällen. Tänkte att jag och Amelia kan smyga upp och låta honom sova lite extra så han ligger fortfarande i sängen och snarkar. Kanske inte snarkar, men sover gör han iaf. =)
Jag och Amelia passade på att ha lite mor och dotter mys för oss själva när pappa var på jobbet. Vi åt chips och glass och tittade på tv tillsammans ♥ Vi kanske inte har samma smak när det gäller tv, men jag hade inget emot barntv så Amelia fick välja vad vi skulle titta på =) Vi hade det riktigt mysigt! Sen när Amelia hade somnat så kunde jag titta på vad jag ville ;)

Nu ska jag och Amelia passa på att busa och mysa lite. Hon växer ju så fort så det dröjer väl inte länge innan mamma blir pinsam ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0