Amelia ♥

Om det inte varit för dig så vet jag inte vad jag hade gjort nu.
Du får mig att le även då jag mår som sämst.
Du är mitt allt och den jag älskar mest av allt.
Den dagen du kom gjorde du mitt liv komplett.
Du hjälpte mig att hitta mig själv och finna min mening med livet.
Du är min hjälpte, min räddare i nöden.
Jag vet att det inte är barnen som ska rädda och hälpa sina föräldrar, men du har verkligen hjälp mig och just nu är det du som är min räddare i nöden.
Om det så är det sista jag gör så ska jag se till att ge dig det bästa av allt.
Göra dig till den bästa personen som bara går.
Och jag ska kämpa som en idiot för att du ska få slippa allt som gick fel i mitt egna liv.
Jag är så glad att jag har dig!
Du gör mitt liv värt att leva!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och så mycket, mycket mer!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har en trevlig helg! =)

2010-08-14 @ 16:25:20
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0