Tryck inte på knappen!!

Bloggen ligger på is, det kanske märks? =P
Men jag har faktiskt varit sjuk, det tycker jag är en gilltig anledning. Hoppas den godkänns!

Det är inte ofta jag blir riktigt arg, väldigt sällan faktiskt. Men det finns människor som på något sätt lyckas få mig att gå i taket. Det är som att de har hittat en knapp som de kan tycka på och vips så är jag rosenrasande! Jag begriper inte hur de gör, men något gör de iaf.
Och just ikväll så var det någon som tröck på den där knappen. Nej, det var inte Daniel, han är oskyldig den här gånen ;) Hur som helst, hur ska man kunna acceptera och kunna ha ett fungerande umgänge med någon som har den egenskapen? Jag vill inte acceptera och ha något umgänge, men situationen gör att jag måste. Jag blir bara frustrerad och irriterad när sådanna här personer är i min närhet och jag måste anstränga mig så jag nästan exploderar! Jag hoppas det inte syns på utsidan hur jag egentligen känner, men sådant burkar ju inte riktigt gå att dölja. Men jag försöker iaf, det borde jag ju få plus för!

Nej, nu har jag nog inget att skriva för den här gången.. hoppas det godtages! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0