En liten solstråle även de molnigaste dagarna

Idag är en sån där dag när man bara vill lägga sig under täcket och aldrig gå upp. Jag känner mig skitdeppig och allt känns så ovärt på något sätt. Det känns som att vad spelar det för roll om jag går upp, det gör väl ändå ingen skillnad?
Sånna här dagar betyder Amelia mer än allt! För om jag inte hade henne så skulle jag antagligen ligga i sängen hela dagen. Hon ser till att jag går upp på morgonen och hon ser till att jag äter frukost, lunch och middag plus något mellanmål. Hon ser till att jag tar mig utanför dörren i stort sett varje dag (inte när vi är sjuka såklart). Regniga dagar, eller riktigt dåligt väderdagar allmänt, då är vi bara inne och busar och myser.
Hade jag inte haft en sån otroligt fin och mysig dotter, hur hade det då varit?

Jag tror bestämt att min dotter gör mitt liv så mycket bättre och mer värt att leva bara genom att finnas till. Det är mitt mål att ge henne ett så värdefullt liv som det bara går, för det är det hon ger mig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0