Torsdag

Jag tror att jag är hungrig.. så då borde jag gå och äta lite frukost! =)

Idag är det dags för vägning =S Hur duktig jag än har varit så brukar vågen ändå visa att jag inte har gått ner något eller ännu värre, att jag har gått upp! Jag fattar inte, jag äter nästan inget godis, ät ute och går en bra bit varje dag och äter bra mat. Varför går jag då upp i vikt? Visst händer det att man fuskar någon gång, men det är absolut inte ofta! Det är helt enkelt så att alla graviditetskilon trivs så bra på mig att de inte vill ge sig iväg :P

Jag tycker det är så jobbigt att ge inläggen rubriker ibland för jag vet absolut inte vad jag ska ha för rubrik! Det står helt still i huvudet, fantasin tar liksom slut. Likadant när man ska komma på vad man ska äta för mat. Sen blir det ju inte lättare med en kräsen sambo :P

Amelia är lite gnällig. Jag tror hon vill ha sällskap =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0