Städa

Idag är det lördag. Det betyder restaurang! Ska bli väldigt gott! =) Enda nackdelen är att jag känner mig inte på så bra humör =( dagen började med att vi skulle städa och jag hade noll lust att städa, men det var bara att bita ihop och börja iaf.. och nu är jag bara nere och irriterad. Inte bra. Hoppas det blir bättre sen annars blir det kanske inte så bra ikväll.

Jag får nog bita ihop och fortsätta snart igen. Amelia ska sova så jag får passa på att städa då. Det är så mycket enklare när man inte behöver springa ifrån hela tiden..

Ibland vill jag bara skrika ut sanningen till hela världen, men jag vet hur mycket skit det blir då. Evigt dömd till att hålla tyst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0