Söndagsmorgon

Fy vad trött jag är! Har svårt att hålla ögonen öppna.. fast det är bara att hålla sig vaken tills ikväll =S
Restaurangen igår var sådär, maten var inget märkvärdigt och vi överbetalade verkligen!! Och tjejen i kassan snackade så dålig svenska att vi fattade inte vad hon sa och jag är säker på att hon lurade oss på pengar!

I morse föreslog Daniel att vi skulle gå ut och gå och ja, det lär som en bra idé tyckte jag! Sen föreslog han att vi skulle åka ut till fjällnora och gå där och ta med oss lite dricka och fika. Ännu bättre tyckte jag! Fast sen när han insåg att det inte bara var att åka ville han inte längre så nu är han bara sur.. härlig dag det kommer bli! =S

Nej, nu verkar Amelia vara ganska trött så det är nog dags att lägga henne för en liten sovlur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0