Mascara: avklarat!

Nu är mascaran innhandlad. Blev en från Maybelline som kostade 99 kr. Det var kampanj på den så egentligen skulle den ha kostat 139 kr. Sen köpte jag en present också =) Sen på vägen hem stannade vi på Willys och handlade lite. Imrogon ska vi äta köttfärsbiffar så jag passade på att handla till det så Daniel skulle slippa åka iväg i morgon. Han är inte så förtjust i att åka och handla så ofta så snäll som jag är så fixade jag det =)

Jag har inte orkat lägga in bilderna på det suspekta trädet på datorn än så de får ni vänta lite på.. jag är lite lat, jag vet, men det tar ju sån tid att fixa med sladdar och sånt.

Nu ska jag busa med Amelia medan jag väntar på att Daniel fixar mat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0