Jag har varit duktig! =)

Nu har jag varit ute på morgonpomenaden och knäppt kort på det suspekta trädet! =D Det var så skönt att gå ut och gå, inget går upp emot frisk luft! Eller jo, kanske.. men det var underbart iaf =) Amelia somnade ganska snabbt och sov tills jag gick in i porten så nu borde hon vara pigg och glad och inte vara så trött och grinig sen när hon ska äta. Undrar vad hon ska få för mat idag? Tror det blir pastasnäckor med skinka =) Det gillar hon! Själv ska jag äta fisk och potatismos. Om ni undrar vilken fisk det blir så är det pangasius =)

Har tänkt att jag ska bli mycket bättre på bloggandet.. min tanke är att jag ska ängna iaf några minuter om dagen till att uppdatera här. Jag ger det två dagar, sen är jag tillbaka i ett inlägg varanan vecka igen :P

Ringde mamma i morse och frågade om hon ville följa med mig till Grändby. Lättare att komma fram till hyllorna om man slipper släpa på vagnen hela tiden.. nu kan ju mamma stå med Amelia medan jag går fram och tittar =) 

Nu sjunger Amelia för mig =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0